Ahad, 21 November 2010




Hari nie aku akan terbitkan berita yang berbeza dari sebelumnya. Adakah kalian tahu siapakah Adolf Hitler itu sebenarnya? Kalau kalian nak tahu siapakah dia sebenarnya bacalah sampai habis. :)




Sebenarnya, hidup ini dipenuhi dengan konspirasi. Selama ini kita selalu dimomokkan yang mana yahudi diperlakukan dengan kejam oleh tentera nazi, pimpinan Adolf Hitler. Tetapi sebenarnya Holocoust itu adalah antara agenda zionis semata-mata untuk menarik simpati dunia bagi membenarkan mereka kembali ke bumi palestin dan tertubuhnya negara haram Israel. Modus operandi seperti ini juga diguna pakai sebagai mana juga berlaku semasa serangan WTC di New York pada 11 September 2001 yang lalu.

Kata-kata Adolf Hitler yang menjadi sejarah sampai ke hari ini

Saya boleh menghapuskan semua bangsa yahudi ketika saya berkuasa, tetapi saya tinggalkan sedikit untuk kamu mengenali siapakah sebenarnya bangsa yahudi dan mengapa saya membunuh mereka. -Adolf Hitler
Tiada apa yang dikejutkan dengan penemuan ini, kerana rata-rata ramai yang mengetahui Adolf Hitler mempunyai hubungan darah campuran yahudi. Cuma yang menjadi persoalan sekarang, apa konspirasi dan muslihat mereka selepas ini, kerana penemuan ini diumumkan secara tiba-tiba, dan mula digembar-gemburkan oleh mereka. Sedangkan apa yang mereka buat sebelum ini? Mengapa mengambil masa terlalu lama untuk memaklumkan penemuan kali ini?
BRUSSELS - Ujian Asid Deosiribonukleik (DNA) ke atas ahli keluarga pemimpin Nazi di German, Adolf Hitler menunjukkan bahawa dia mungkin berketurunan Yahudi dan Afrika Utara. Penemuan itu mengejutkan kerana Hitler bertanggungjawab mengarahkan pembunuhan penduduk yang berketurunan Yahudi pada zaman Perang Dunia Kedua.

Hitler Mati dengan menembak dirinya semasa German kalah dalam perang Dunia kedua. Majalah knack yang beribu pejabat di Brussels mendakwa DNA yang diambil daripada saudara Hitler yang tinggal di Amerika Syarikat (US) telah membawa kepada penemuan tersebut.

Seorang wartawan Jean-Paul Mulders mengumpulkan DNA daripada kain napkin yang digunakan oleh salah seorang daripada tiga pewaris Hitler yang tinggal di Long Island, New York. Kejayaan DNA itu menyebabkan seorang petani di Austria yang hanya dikenali sebagai Norbert H. dan merupakan sepupu kepada diktaktor German tersebut berjaya dijejaki. Mulders mendapatkan khidmat pakar sejarah Marc Vermeeren untuk mencari Norbert di Waldviertel,Austria.

Norbert H. memberikan Velmeeren dan Mulders sampel air liurnya. Dengan menggunakan sampel Norbert dan DNA daripada kain napkin itu, Mulders mendakwa terdapat hubungan antara kedua-dua lelaki itu. Namun DNA jenis Haplopgroup Elblb (Y-DNA) yang ditemui kedua-dua lelaki itu jarang dijumpai di German dan Eropah Barat.

"Ia lazimnya ditemui dalam penduduk Barbar di Maghribi, Algeria, Libya dan Tunisia termasuk puak yahudi Ashkenazi dan Sephardic," kata Mulders. "Itu merupakan keputusan yang mengejutkan. Sukar diramalkan bagaimana penyokong dan penentang Hitler ini menerima maklumat ini ," kata pakar genetik, Ronny Decorte yang mengesahkan hasil ujian terbabit dan menegaskan bahawa kemungkinan Hitler juga mempunyai darah keturunan Afrika Utara.

Menurut Majalah Knack, DNA itu diuji dalam kondisi makmal yang ketat. - Agensi



Kalau sebelum ini kecoh sebentar dengan terbongkarnya rahsia disebalik Adolf Hitler berbaik dengan orang Islam dan juga mendapat mandat daripada ulama-ulama mengenai bangsa yahudi. Adolf Hitler juga dikatakan mengkaji al-Quran mengenai kaum yahudi dan bermacam-macam lagi.

Apa itu peristiwa Holocoust  seperti yang dicanang selama ini:

Holocoust ialah peristiwa pemusnahan hampir seluruh Yahudi Eropah oleh Nazi German dan kelompoknya ketika berlakunya perang dunia ke II. Orang yahudi sering menyebut peristiwa ini sebagai shoah, istilah Ibrani yang bererti malapetaka atau bencana hebat. Holocoust sendiri berasal daripada bahasa yunani, holo yang bererti seluruh, caustos yang bererti terbakar

Kononnya Nazi German dipercaya telah memusnahkan sekitar 6.3 juta orang yahudi (angka yang dicanang selama ini oleh puak-puak yahudi)


Pembunuhan Yahudi secara beramai-ramai adalah merupakan satu rancangan besar dan pembohongan paling besar mereka rancang sebelum tertubuhnya negara haram Israel, dengan adanya pembunuhan beramai-ramai maka dunia akan jatuh simpati kepada kaum yahudi yang kononnya ditindas.

Tetapi hakikatnya orang yahudi ini perangainya, mereka sanggup berkorban apa sahaja demi kepentingan kaum mereka walaupun terpaksa bergadai nyawa. Selepas sahaja kejadian pembunuhan beramai-ramai, mereka telah berhijrah ke Palestin dan selepas itu tertubuhnya negara haram Israel yang merela rampas hak palestin.

Lihat apa yang berlaku sekarang? Jangan sesekali percaya bulat-bulat dengan agenda yahudi. Perlu berjaga-jaga. Agenda yahudi ialah mahu menunjukkan kepada dunia bahawa Islam itu pengganas sehingga sanggup membunuh orang untuk menguasai dunia. Dan lihatlah hari ini mengapa Israel kuda tunggangan US  tidak pernah sesekali pun merancang untuk menyerang German, Jika benar NAZI yang membunuh ''puak'' mereka? kenapa mereka lebih gemar mengacau keamanan negara-negara Timur Tengah?


Antara persoalan lain yang boleh dikongsikan perihal Adolf Hitler, yahudi:
  1. Datuk kepada bekas presiden George W bush juga pernah memberikan bantuan kepada Hitler untuk berkuasa. Berikut adalah petikan dari artikel di guardian.co.uk. ''George Bush's grandfather, the late US senator Prescott Bush, was a director and shareholder of companies that profited from their involvement with the financial backers of Nazi Germany."
  2. Mengapa ramai saintis NAZI diserapkan masuk ke dalam NASA?
  3. Dua-dua negara ini iaitu German(NAZI) dan Amerika Syarikat (US) mencetuskan misi globalisasi iaitu untuk menguasai DUNIA. Antara cita-cita Hitler adalah untuk memerintah dunia. Adakah secara kebetulan?
  4. Adolf Hitler dipercayai agen British dan pernah ke England pada tahun 1912 untuk urusan latihan. Antara yang dipelajarinya ialah untuk BRAINWASH manusia. Tempat latihannya adalah di British Military Psych-Ops War School, Tavistock, Devon dan di Ireland. Maklumat tentang Hitler ke England ada tercatat dalam buku catatan adik iparnya, "The Memoirs of Bridget Hitler" 1979. Semasa Perang Dunia Pertama, Hitler hanya menjadi 'runner' dalam askar German dan pernah ditangkap dua kali oleh askar British. Dia telah dikenakan hukuman oleh British Intelligence.
  5. Kedua-dua negara ini, iaitu German (NAZI) dan Amerika Syarikat (US) telah membunuh jutaan manusia orang-orang yahudi, tetapi juga orang-orang Polland, Orang-orang Slavic dan lain-lain.
  6. Hitler sendiri juga ada darah campuran Yahudi. Dan 155,000 askar NAZI adalah berdarah yahudi juga, termasuklah seribu lebih pegawa-pegawai dan pegawai-pegawai tertingginya. Tetapi Yahudi manakah yang mereka bunuh sampai berjuta-juta itu?
  7. Media menggembar-gemburkan Adolf Hitler membunuh 6.8juta yahudi tetapi di Eropah pada masa itu yahudi cuma ada sekitar 3.5 juta sahaja.


Kita tengok yahudi bantai atau bunuh yahudi yang mana? Itu turut menjadi persoalannya sekarang. Illuminati pun ada yang mengaku bahawa mereka keturunan yahudi tetapi sebaliknya kebanyakkan mereka adalah keturunan Namrud dan Firaun, bukannya yahudi tulen. Adakah semua yahudi itu JAHAT? Nabi Isa a.s juga keturunan yahudi.

Tahukah kita beza Yahudi Zionist dan Yahudi Orthodox?
Dan pernahkah anda membaca ayat al-Quran ini?

"Dan kami membahagikan mereka (Yahudi) didunia ini menjadi beberapa golongan, diantaranya ada golongan yang baik-baik dan diantaranya ada yang tidak berdemikian. Dan kami uji mereka dengan nikmat yang baik-baik dan bencana yang buruk-buruk agar mereka kembali kepada kebenaran," Surah Al-A'raaf : ayat 168

P/S : Tidak boleh dinafikan bulat-bulat rancangan yang cukup teliti dibuat mereka selama ini.








12 Responses so far.

  1. ulasan yang menarik =)

    dari apa yang saya lihat, golongan yahudi zionis ini amat teliti dalam perancangan mereka dari segi ideologi dan perlaksanaan strategi mereka. jadi segala informasi berkenaan yahudi ini haruslah di kongsi bersama untuk kebaikan umat Islam bersama =)

  2. Ayie says:

    semua or taw yahudi tuh jahat.. malah sejak zaman nabi lagi pun mereka dah buat hal..

  3. Unknown says:

    Saye pun tak tau,,semua sudah di tuliskan dalam al'quran, hanya Alloh SWT lah yg maha mengetahui.

  4. Tanpa Nama says:

    Sesungguhnya,semua itu adalah kehendak Allah,,,dan tiada seorang pun yang dapat menggariskan yang harus terjadi terhadap semuanya,,,,,kita hanya berusaha sebaik baiknya,,,,masalah yang datang saat ini bukan lah semata mata karena kesalahan siapa siapa,,,tetapi memang Allah swt telah menggariskan seperti itu didalam kehidupan ini,,,maaf kalo salah berbicara

  5. Tanpa Nama says:

    is this really true! im a bit confusing, it's literally apart from wht i've known. Wallahu..sy harap ramai org islam yang akan terus mengkaji sepertimana orang2 bukan islam mengkaji semua perkara.
    we can change it if we want it to and if we're afraid, we can overcome it by fearing Allah!!

  6. CAHAYA FARAHIN says:

    :) baru tau siapa tu hitler..
    actually sye prnh bce buku novel inggeris dan terjumpa ayat ini, "You're as bad as hitler" dan "you're evil more then hitler".
    Sye pun tk tau spe tu hitler dan dlm otak sye selama ini hnye memikirkan hitler tu spe? watak filem ataupun ahli politik yg berkuasa? kartun ke, apa bende ke? saya tak tau.. dan setelah saya baca, bru sye tau sape tu hitler..thanks:)
    ulasan yg sdh cukup buat sye fhm tp sye perlukan maklumat yg lebih lg..

  7. Tanpa Nama says:

    pbetulan nabi isa bkn dri bangsa yahudi,nabi isa adalah nabi bani israel,nama yahudi bermula dri saudara nabi yusuf iaitu yahuda@judah,tiada istilah nabi dri bani yahudi,yg ada nabi bani israel,israel nama lain bgi nabi yakob,yahudi yg asli kturunan anak nabi yakob,shgga mnjadi kpecayaan sperti agama yahudi.

  8. Unknown says:

    Yahudi orthodoks itu lebih baik daripada yahudi ashkenazi kerana beza di antara dua golongan tu yahudi orthodoks masih beriman kpd taurat tapi tidak beriman kpd alquran ttp yahudi ashkenazi lagi jahat sebab mereka menggunakan nama yahudi tapi mereka menolak taurat. Di dalam taurat melarang kaum yahudi menubuhkan negara sendiri. Sebenarnya yahudi ashkenazi adalah kaum pagan kerana nenek moyang mereka berketurunan khazar. Yahudi orthodoks lagi suka hidup di bwh pemerintahan uthamniyah/islam.

  9. Tanpa Nama says:

    Ya anda benar

  10. Unknown says:

    Yahudi orthodoks itu lebih baik daripada yahudi ashkenazi kerana beza di antara dua golongan tu yahudi orthodoks masih beriman kpd taurat tapi tidak beriman kpd alquran ttp yahudi ashkenazi lagi jahat sebab mereka menggunakan nama yahudi tapi mereka menolak taurat. Di dalam taurat melarang kaum yahudi menubuhkan negara sendiri. Sebenarnya yahudi ashkenazi adalah kaum pagan kerana nenek moyang mereka berketurunan khazar. Yahudi orthodoks lagi suka hidup di bwh pemerintahan uthamniyah/islam.

  11. Ijul link says:

    Yahudi orthodox adalah tidak sependapat dgn zionis.. malah membenci zionis.. yahudi orthodox adalah pengikut kitab taurat@thorah atau pun old testament.. mereka mengutuk org yahudi@israel yg menganuti fahaman zionis kerana telah tersesat dari ajaran sebenar..

  12. Tanpa Nama says:

    Ya, betul itu. Itu yg kami bljr dlm Tafsir Surah Al-Baqarah.

- Copyright © Oh! Dunia -Shinpuru v2- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -