Rabu, 24 November 2010



Siapa Illuminati?

Di tubuhkan pada 1774 di Perancis oleh Adam Weishaupt, seorang professor di Universiti Ingoldstald. Perkataan Illuminati dinisbahkan kepada salah satu daripada kumpulan [ Mazhab ] Yahudi iaitu kumpulan Illuminati yang dianggotai oleh Golongan Bijaksana [ Hukama ] Yahudi. Manakala dalam bahasa Arab pula Illuminati bermaksud al-Nuraniyin. Nama Illuminati ini diambil sempena nama Iblis menurut hemat mereka.

Lambang penubuhan ini [ Illuminati ] ialah apa yang terdapat pada duit 1 dolar US. Lambang yang ada pada duit kertas US tersebut menunjukkan bahawa US telah dikuasai oleh bangsa Yahudi. Sebenarnya, pereka cipta duit US dilakukan oleh seorang anggota Freemansonry dari gerakan Illuminati yang bernama Pat Robertson.









Illuminati menggunakan lambang Piramid bermata satu [ the unfinished pyramid with the one eyes ]. Piramid merupakan lambang Firaun. Piramid terdiri daripada 13 baris yang terdiri dari 72 bata. [1]Satu mata pula bermaksud pengendalian dunia di bawah pengawasan mata Tuhan [ the eye of Lucifer ]. [2]Annuit Coeptis bermaksud “ Kejayaan Milik Kita”. [3]Novus Ordo Seclorum pula bermaksud : One New World Order iaitu satu ‘pemerintahan’ dan satu ‘agama’ baru [sekular]. Mula diungkapkan oleh Adam Weishaupt pada 1 Mei 1776 iaitu Hari Perayaan Komunis di seluruh dunia. Inilah projek yang dilakukan bagi memudahkan Dajjal datang memerintah. MDCCLXXVI ialah tarikh gerakan cahaya Syaitan [ Illuminati ] ditubuhkan.


Piramid yang mendokong Illuminati bertingkat 13. Kistler dalam bukunya “ The Thirtteenth Tribe” menyatakan bahawa kaum Yahudi sekarang ini bukan berasal dari 12 kabilah keturunan Nabi Yaakub sebagaimana yang dikisahkan tentang mereka dalam Al-Quran dan Taurat. Bahkan, mereka ini telah menyimpang dari kabilah ke 13. Keturunan mereka ini bertebaran di seluruh negara Eropah Timur khususnya Poland, Hungary, dan Rusia. Ertinya, mereka bukan berasal dari Palestin tetapi dari Kaukus dan Asia Tengah. Menurut Prof. Abraham Bolyake [ seorang Yahudi berketurunan Rusia ], Yahudi yang ada sekarang ini datang dari Khazar, suku ke 13. Bahkan beliau dengan terang-terangan menyerang pendapat yang mengatakan bahawa orang-orang Yahudi sekarang adalah pelarian dari kabilah yang konsisten pada Taurat.


Kenapa Yahudi Bijak?


Hampir 70% perniagaan di dunia dikuasai oleh kaum Yahudi, dari kosmetik, fesyen, pemakanan, senjata, perhotelan, perfileman di Hollywood dan sebagainya dikuasai oleh mereka. Di Israel, ibu yang mengandung akan sering menyanyi, bermain piano, membeli buku matematik dan menyelesaikan masalah matematik bersama suami. Yahudi di didik menjadi bijak, mahir menggunakan otak kanan [ menyanyi, bermain piano ] dan otak kiri [ matematik, genius ] bukan semasa di sekolah, tetapi sejak dalam perut ibu lagi. [ Sumber: Tesis Dr. Stephen Carr Leon, Disember 1980 ]

Saya berfikir tentang soalan ini: Mampukah orang Islam hidup “tanpa” Yahudi?. Benar, ini soalan yang kelihatan kelakar tapi pada saya sangat signifikan. Media, pemakanan, fesyen, dan banyak lagi dikuasai oleh orang Yahudi, termasuklah orang-orang dibelakang tabir White House. Mereka ini yang menggerakkan catur-catur. Sedarkah manusia, khususnya umat Nabi Muhammad yang beragama Islam bahawa kita sekarang sedang berperang dengan Yahudi? Peperangan tanpa senjata, tanpa datangnya si penakluk. Mereka sudah berjaya menguasai kita.

Illuminati telah mengadakan kongres mereka yang pertama pada tahun 1897. Kongres yang lengkap dengan piagam-piagam dan segala perencanaan yang kompleks untuk menyepakterajangkan orang-orang Islam. Banyak sudah yang mereka lakukan. Bermula dengan mencari justifikasi untuk menyerang orang Islam pada tahun 2002 apabila mereka menggunakan alasan untuk mencari pengganas yang kononnya mengebom WTC dan Pentegon padan 11 September 2001. Konspirasi 911 ini telah berjaya dibongkar oleh sekumpulan think thank daripada warga Amerika sendiri. Yahudi cuba mencari justifikasi atau alasan yang konkrit untuk membunuh orang Islam.




Justifikasi ini mereka sebarkan melalui ideologi-ideologi yang terdapat dalam filem-filem yang mereka keluarkan. Mereka secara sengaja menjaja bahawa orang Islamlah yang sebenarnya pengganas dan perlu dibenteras. Orang Islam suka membunuh dengan alasan jihad kata mereka. Apabila dunia sudah disogokkan dengan segala macam ideologi, maka, lama-kelamaan penduduk dunia sudah dapat menerima bahawa orang Islam adalah pengganas. Inilah perencanaan mereka. Memutarbelitkan fakta yang mengkambinghitamkan orang-orang Islam. Projek-projek memusnahkan orang-orang Islam ini bukan baru lagi dibuat, malah sudah berkurun lamanya. Dengan itu, bukanlah menghairankan apabila Afghanistan di serang pada 2002, di ikuti oleh Iraq, Palestin dan Lubnan yang terbaru.

Orang-orang Yahudi yang bernaung di bawah Illuminati juga mengangkat ikon-ikon tertentu untuk menyebarkan ideologi mereka melalui lirik-lirik lagu, bentuk tarian dan sebagainya. Antara artis yang berikrar dengan Illuminati ini adalah Kurt Cobain, Micheal Jackson, Madonna dan banyak lagi. Apabila artis-artis ini cuba untuk menarik diri daripada menjadi alat mainan Illuminati untuk menyebarkan ideologi, maka, mereka di bunuh. Lihatlah apa yang telah terjadi kepada MJ dan Kurt Cobain. Di hari-hari berhampiran hari kematian MJ, beliau telah banyak membuat sindiran dan hentaman secara halus kepada Illuminati. Beliau juga bercadang untuk memberitahu kepada seluruh dunia bahawa beliau sudah Islam pada konsert yang bakal diadakan bersama tetamu undangannya iaitu Yusuf Islam. Namun, hajat MJ tidak kesampaian.


Sekali mereka berikrar, pihak Illuminati akan menjadikan mereka popular dan terkenal. Apa yang perlu dihairankan, bukankah orang Yahudi yang sama juga yang memegang saluran media seluruh dunia, jadi, merekalah orang yang bertanggung jawab untuk mengangkat artis-artis ini. Jika ada pihak yang cuba melawan Illuminati atau tidak sehaluan dengan apa yang Illuminati perjuangkan, maka, mereka akan di bunuh. Ini terjadi kepada JFK apabila beliau membocorkan bahawa di belakang White House ada tangan-tangan lain yang lebih berkuasa. Begitu juga Princess Diana.

Kita sudah nampak, kita sudah tahu perancangan dan tipu muslihat pihak AS kalaupun tidak Illuminati. Masalahnya, mengapakah kita masih lagi berpecah-belah dan tidak menyiapkan diri untuk membalas perang psikologi yang semakin hari semakin tenat dan mengancam orang Islam. Apakah lagi yang kita tunggu? Kita tidak boleh sekadar mahu mendemostrasi dan memboikot itu dan ini. Memboikot yang hangat-hangat tahi ayam. Isu selesai, kita juga tidak punya hati lagi mahu memboikot.

Kita juga perlu mempersiapkan diri dengan senjata yang sama, seperti yang musuh kita punyai iaitu media dan teknologi. Yahudi mempunyai hampir 7000 satelit yang mengawal kita, umat Islam tidak punya satu pun. Secara lahiriah, kita sudah lama menjadi buah catur mereka dan hanya tinggal masa sahaja umat Islam akan murtad. Murtad dari segi cari hidup kalaupun bukan melafazkannya. Ternyata, Yahudi berjaya menyesatkan kita. Mereka sudah berbahasa lama dengan kita, cuma, kita sahaja yang belum mengerti bahasa mereka.

Sumber : PEIPAN




- Copyright © Oh! Dunia -Shinpuru v2- Powered by Blogger - Designed by Johanes Djogan -